تــورمــجــازی

بایولوئنس و نگین اعتماد خراسان  برگزار می‌کنند

فهرست موضوعی

سمینارهای حوزه دام و طیور در مشهد

   شرکت توسعه بن‌دا فرآور( بایولوئنس) با همکاری شرکت نگین اعتماد خراسان،‌ در روزهای ۴ و ۵ اسفند دو سمینار در حوزه دام و طیور برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی گروه بن‌دا، سمینار آموزشی استفاده از آنزیم‌ها در تغذیه طیور در تاریخ  چهارم اسفند و سمینار آموزشی مهندسی خوراک با نگرش بهبود گوارش با همکاری مشترک بایولوئنس و شرکت نگین اعتماد خراسان در محل هتل پردیسان مشهد در تاریخ پنجم اسفندماه سال‌جاری در هتل پردیسان مشهد برگزار می‌شود.

سمینار روز چهارم اسفند‌ماه شرکت توسعه بن‌دافرآور شامل بخش‌هایی چون «استفاده از آنزیم‌ها در بخش طیور» با سخنرانی دکتر رضا وکیلی-استاد دانشگاه و «مهندسی خوراک با نگرش بهبود گوارش» و ارائه مهندس امین صفا با موضوع معرفی محصولات مختلف بایولوئنس خواهد بود.

در روز پنجم اسفندماه نیز گزارش وضعیت صنعت مرغ تخم‌گذار در استان خراسان رضوی توسط دکتر موسوی‌نژاد طرقبه، مدیر اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغ‌داران مرغ‌های تخم‌گذار این استان به مخاطبان ارائه خواهد شد.

  بایولوئنس به‌عنوان تنها تولید‌کننده آنزیم در خاورمیانه و همچنین بزرگترین تولیدکننده پروبیوتیک در ایران، سویه‌های تازه‌ای از آنزیم‌ها را در بخش دام و طیور تولید کرده  و  با همکاری با دانشمندان و متخصصان حوزه دام و طیور،  کشور را در حوزه تولید آنزیم و پروبیوتیک در این حوزه  از واردات بی‌نیاز ساخته است.